FAQ

Jag beställde genom Groupon en produkt och via deras hemsida och voucher står det att när man betalt skall man bortse från den värdecheck som skickats till ditt Grouponkonto, din produkt är redan beställd.

Är den då redan beställd och på väg till mig?

Du behöver inte göra mer utan vi skickar produkten direkt hem till dig inom den utsatta tiden på vouchern.

Köpte en deal genom Groupon hos er.
Produkten fungerade inte vid leverans, hur reklamerar jag den?

Vänligen returnera din produkt till Barato AB Box 43, 250 53 Helsingborg och skriv ett par rader om du vill ha en ny produkt eller pengarna tillbaks. Vänligen bifoga också en kopia på den voucher du fick av Groupon vid ditt köp.

Jag har fortfarande inte fått produkten skickad till mig. När avser ni skicka den?

Vi skickar alla produkter inom den tid som det står på din voucher du fått av Groupon.

Skulle den tiden gått ut ber vi dig maila oss på info@baratoo.se så skall vi undersöka vad som hänt.


 

 



 


Kundservice

• Kundtjänst Kl. 08.00 - 17.00
info@baratoo.se
Villkor
Vanliga frågor